Voisin täs alus kertoo itestäni vaik onha mun se toineki blogi mut en enää kirjota siihe :) Oon 12 vuotias ja asun lähel orimattilaa.Harrastan futista nastolassa.Mun perhees on 1 veli (16.v) ja 2 siskoo mun lisäks (14.v ja 18.v) ja sitte tietty äiti ja iskä ;)Meil on 2 kissaa,viiru ja pirre ja 1 koira,aatu.Kertokaa kavereille täst blogist ja kertokaa mitä voisin täs muuttaa :)

 

Tulin eilen semoselt retkeltä missä oli mun 4 kaverii.Me lähettii perjantai aamuna bussilla ähtärin eläin puistoo ja pysähyttii kai kerran siin matkal.siel mentii 3 km karhunkierros ja syötii :) sit lähettii tuurii ja ostin sielt kengät,tuubi topin ja arskat :) Tuurist mentii ala-härmän kylpylää ja oltii siel yö.Me hypittii mun kaverin kaa sielt parvekkeelta mentii mun serkun ja siskon huoneen parvekkeelle :) Meil oli hauskaa :D Seuraavana päivänä mentii yhelttoist power parkkii ja se oli mun eka kerta ja se oli parast ! :) ja eilen tultii vähä enne kahtatoista yöllä himaaa :)))