En oo taaskaan kirjotellu joten anteeeks !

Mut eräsin tänää joskus 20 vaille 11.sit söin ja katoin vähä aikaa telkkaa ja sitte menin koneelle :))

Jossain koulujen ihme paikas oli päätetty et kouluu ei kulje ns B taksi kyyti enää et vaa A kyyti kulkee ja sen saa jos on yli 5 kilsaa kouluu. mul oli se b kyyti joten nyt mä en saa kyytii kouluu ja mul 4,7 kilsaa.Joo onha se aika lyhyt matka ainaki kesäsin mut sitte talvel 30 astetta pakkasta ja eiku kävellen kouluu ... Mä en ees ymmärrä miks en saa sitä kyytii koska mult puuttuu vaan 300 metrii !! Meijän koulun reksa oli soittanu äitille joskus ennenku koulut loppu et se vois lähettää niille postii tai jtn et saisko sitä kyytii millää.No äiti lähettii postii niille eikä oo vielkää tullu vastausta... äiti soitti sinne tänää ja se ei vastannu.Ja jos ihmettelitte miks  mun äiti ei voi viiä mua kouluu ni sen takii et sen jalka on niin kipee ettei se pysty ajaa ja iskä on sillo jo töis ku mä herään :( Meijän luokan muittenki vanhemmat on viel yrittäny saada sit kyytii mut niille oli sanottu et "5lk lapsi on jo tarpeeks vanha kävelee koulu matkan"

jooo teit varmaa kiinnosti mut kuha vaa kerroinn :) me mennää viikon loppuna häihin :)))) jajaja huomen harkat :/